SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

2 Round - Barca VS Arsenal


Sejarah lalu bakal berulang ?

Arsenal yang bakal di katakan turun beraksi tanpa beberapa tonggak seperti Van Persie , Fabregas & Waltcot mungkin menghadapi masalah ketika berkunjung di camp nou nanti. Namun, bekalan 2-1 yang di bawa di camp nou masih tidak mencukupi bagi skuad kendalian Wenger. Wenger tetap turun dengan pasukan under dog tetapi optimis skuadnya mampu sekali lagi melakukan kejutan keatas barcelona di camp nou.
Berbeza pula di kem barcelona di mana mereka akan menampilkan aksi sebenar. Beraksi di hadapan penyokong sendiri sedikit sebanyak mampu menaikan semangat pemain untuk terus mencipta kejayaan dan mengekalkan rentak permainan yang menarik tetapi berkesan. Barca berkemungkinan besar akan beraksi tanpa Puyol & Pique di mana kedua - dua "kereta kebal" ini masih lagi dalam mood kecederaan namun ini tidak menjadi penghalang kerana tempat mereka tetap di isi dengan penganti yang sama padan. Seperti lazim, gandingan Villa & Pedro dan di bantu Messi yang bertindak membuat hantaran lintang di lihat lebih berkesan dan kosisten setakat ini. Momentum yang di pamerkan dalam liga domestik (La Liga) memberi gambaran Barca bakal lebih menyerlah.




Photobucket

This entry was posted on 07 March 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.