SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

Juara Treble 2012




Kancah Piala Malaysia melabuh tirai , dengan aksi final yang sunggu sengit dan dramatik, secara tidak langsung saingan piala domestik musim ini turut menutup musimnya dengan penuh gilang gemilang oeh The Red Warriors apabila berjaya mencapai Trebel pada musim 2012 . Aksi konsistan yang di pamerkan oleh anak buah Boyan Hodak ini mampu mengekalkan kejuaraan liga super dan merampas kembali piala Malaysia dan mencipta sejarah apabila bergelar juara piala FA tahun ini.

Walaupun di landa dengan pelbagai provokasi dan kontroversi , The Red Warrior kini boleh mendabik dada dengan kejayaan treble ini tetapi harus berwaspada dengan ancaman pasukan lain pada musim depan. Kerana untuk mencipta kejayaan mudah tetapi mengekalkan kejayaan tidak mudah.

Dalam aksi final Piala Malaysia, menghadapi lawan yang di barisi dengan tonggak berpengalaman dan perkasa ATM, tindak melenturkan semangat juang pasukan untuk merobek ATM. Seawal visel di tiup, ATM mula melancarkan serangan kegawang Kelantan . Namun Kelantan juga berpeluang untuk meraih gol namub tandukan Afiq berjaya di tepis keluar penjaga gol ATM Faizal Harun.

Indra putra muncul wira apabila menghadiahkan gol kemenangan pada masa tambahan . Aksi Matyo yang luar biasa pada malam final lalu patut di puji apabila meledak 2 gol pada masa sebenar. Walaupun di lema isu penggantungan Nor farhan dan Ghaddar , Skuad TRW tidak berdepan masalah walaupun di laporkan tempang di final .

Misi 2012 Tercapai :  

This entry was posted on 23 October 2012 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.