SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

Kelantan VS N.Sembilan



Sementara Villa, Klose dan Robben Berhehat

Mai Pakat Tengok Liga Super Pulok



Jika Musim lalu menyaksikan 5 Perlawanan,Kelantan Hanya Menang Sekali dan Selebihnya di kemenengan di pihak Negeri Sembilan. Namun cerita musim lepas, bagaimana pula dengan musim 2010 yang mana menyaksikan Kelantan di barisi barisan pemain yang lebih berpengalaman dan negeri Sembilan pula mempertaruhkan tonggak muda .

Jarak kedudukan dalam liga membezakan mereka 5 anak tangga yang mana Kelantan menduduki tangga ke 2 dan negeri Sembilan pula di tangga ke 7 . Bagi Kelantan kemenangan dalam pertemuan ini penting kerana akan menjadi titik tolak meneruskan perjalanan mengejar pendahulu liga iaitu Selangor yang sekian lama memimpin tahta Liga Super.

Keyakinan untuk merampas takhta liga kembali setelah mengadakan beberapa perlawanan persahabatan antaranya perlawanan menentang Skuad Harimau Muda B dan dalam pertembungan itu,skuad yang mendapat jolokan The Red Worrior Menang 2-1.






This entry was posted on 05 July 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.