SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

japanese origami







Macam mane ye orang2 ni leh tau cara lipat2 dan dapat hasil macam tu..aku try wt susah2 nga pening jer kepala nak pikir..hahaha..even ada orang duk ajar tp masih lagi xreti..Ni origami untuk pameran booth bahasa jepun..So kebetulan kena wt origami.,kat ats tu la hasil bersama rakan2 dan yang paling hudus tu,yang aku wt la tu..hahaha.
Photobucket

This entry was posted on 29 January 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “japanese origami”

FATIN SYAFIQA said...

Pergh, gila creative. Hey lawa la ni babe (:

Mr WaNN said...

haha..bukan main susah nak bwat benda ni

ch!natsu said...

seyes terkagum..
cntik giler.. huhu~

Mr WaNN said...

heee..time kasih