SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

FINAL MATCH 2011 - Manchester United VS Barcelona FC





Detik penentuan yang kian hampir di mana bakal menyaksikan 2 kelab gergasi bakal berentap pada perlawanan akhir liga juara-juara . Barca sah bergelar juara La Liga 2011 walaupun masih terdapat beberapa baki perlawanan meninggalkan pencabar terdekat Real Madrid . Begitu juga dengan Manchester yang mana telah sah bergelar juara liga perdana inggeris setelah mengikat Blackburn 1-1 dengan meniggalkan pesaing terdekat Chelsea di tempat ke-2.

Masing-masing telah berjaya mendapatkan piala liga tempatan setelah kedua dua pasukan ini terlepas 1 piala domestik . Barca yang kehilangan piala Copa De Ray setelas tumpas 0-1 kepada Real Madrid pada saingan akhir.

Manchester pula terpaksa melupakan hasratnya untuk menyandang piala FA setelah tumpas di tangan Manchester City 0-1 pada saingan separuh akhir. Kini masing masing semestinya mahu merebut PIALA LIGA JUARA-JUARA.





Photobucket

This entry was posted on 22 May 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “FINAL MATCH 2011 - Manchester United VS Barcelona FC”

ASP said...

aku vote untuk MANCHESTER UNITED!! glory man utd...wembley wembley

Unknown said...

hehehe ....