SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

Man. United Vs Chelsea Preview BPL 2011


Dibezakan dengan 3 mata antara 1 sama lain, kedua dua pasukan teratas ini masing masing mahukan kemenangan untuk menentukan juara liga musim ini. Jika Manchester berjaya menundukan chelsea malam ini bermakna mereka hanya memerlukan seri untuk 2 perlawanan akan datang bagi mengesahkan liga milik mereka tetapi berbeza dengan impian chelsea, jika chelsea berjaya mengekalkan rentak kemenangan bermakna Manchester terpaksa menyerahkan tahta liga kepada chelsea untuk baki 2 perlawanan lagi.

Jika di lihat kepada momentom , kedua dua pasukan ini seimbangan dengan masing masing mempunyai kelebihan tersendiri . MU memnpunyai peluang untuk merangkul kejuaraan berganda musim ini apabila layak ke Final Liga Juara mementang Barca nanti dan semangat ini bakal di bawa untuk menentang chelsea selain beraksi di hadapan penyokong sendiri.

Begitu juga dengan chelsea , pemain mereka mempunyai rehat yang cukup selama seminggu dan chelsea juga mempunyai barisan pemain yang mantap dan memerlukan gandingan serangan yang benar benar menjadi dengan gandingan drogba,kalou dan malouda ada terbaik setakat ini dan fernando torres juga di lihat mampu menjadi super sub chelsea.


Photobucket

This entry was posted on 08 May 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.