SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

Man. United Vs Arsenal | Ulansan Koloni Hitam



Pertembungan Man U dan arsenal memang di nanti nantikan oleh rata2 peminat BPL di tanah air , walaupun tidak meminati kelab2 berkenaan ada juga yang menjadikan perlawanan tersebut sebagai pelengkap. Rata - ratanya berpendapat arsenal memang nampak sukar untuk melakarkan kemenangan sulongnya dalam liga perdana ingris musim ini di old traford dan fakta itu akhirnya terjawab dengan persembahan mereka semalam.
Seolah - olah masih terkejut dengan pemergian 2 tonggak utama mereka, the gunner kelihatan pincang tanpa kehadiran 2 pemain utama meraka tersebut. Kapten Arsenal, Fabregas yang meninggalkan arsenal untuk menyertai kelab lamanya Barcelona nampak sudah dapat menyesuaikan diri di dalam kelab Catalan tersebut apabila berjaya menjulang trofi ke2 dalam masa sebulan perpindahannya.

Selepas pemergian fabregas, Samir Nasri turut melakukan kejutan apabila menandatangani kontrak bersama Man City . Kehilangan 2 pemain tengah ini menyebab pasukan arsenal kehilangan 2 pengemudi jentera lantas mempamirkan aksi berterabur. 

Mentaliti pemain juga di lihat masih terngiang2 kecewa dengan pemergian 2 pemain meraka itu dan pihak pengurusan juga dalam keadaan bergolak. Apakah Arsene Wenger bakal berundur setelas 6 tahun tanpa sebarang trofi? tetapi banyak jasanya terhadap arsenal mungkin tidak dapatdi lupakan buat peminat arsenal .

Memang tidak di nafikan faktor kemenangan 8-2 juga merupakan keserasian pemain-pemain Man U, corak pemainan mereka nampak simple dan berkesan. Itu lah bola sepak, bukannya mengharapkan skill individu tetapi team work yang penting . Pembelian yang di lakukan pengurusan man u juga berbaloi. Namun di kem Arsenal mereka seolah2 baru celik mata ,dan mula melakukan pembelian di saat akhir .

Photobucket



This entry was posted on 29 August 2011 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.