SELAMAT DATANG KE LAMAN KOLONI HITAM .. BACA , KOMEN DAN FOLLOW .. TERIMA KASIH .. DATANG LAGI .. =)

PM | Selangor vs Kelantan



Pertembungan Kelantan dan Selangor boleh di ibaratkan pertemuan El Classico Malaysia, di mana pertembungan dua seteru pasukan bola sepak ini . Setelah bertembung pada separuh akhir 1 tempoh hari telah menarik ramai minat peminat bola sepak tanah air. Sememangnya menjadi tumpuan mata-mata peminat bola sepak masa kini untuk menantikan detik-detik mencemaskan yang terjadi . 

Karathu Maruthaiah

''Well done TRW. Farhan's goal was a superb left foot drive. If Kelantan can score one in Shah Alam , Selangor need to score three in Shah Alam. I dont think they are capable.The road is clear to Bukit Jalil. Kelantan biggest hurdle would be ATM in the final.''I didn't watch Man City versus Sunderland but watch the full match between Kelantan vs Selangor. If Kelantan can score one in Shah Alam, they need to score three goals. We thrashed Selangor 5 - 1 last year in Shah Alam. Hahaha-----. TRW fans can have good night sleep today.

Selangor dengan misi 33 iaitu memburu koleksi piala malaysia untuk kali ketiga setelah sepi untuk menjulang trofi buat seketika. Manakala di kem Kelantan misi mereka untuk memburu 3 piala untuk satu musim semakin bersinar apabila membawa bekalan 1 gol untuk bertandang di stadium shah alam nanti. Kelantan hanya memerlukan seri sudah memadai untuk sekali lagi beraksi di pentas final piala malaysia 2012.

Seolah-olah enggan mendabik dada setelah merangkul kejuaraan piala fa dan juara liga super, Kelantan di lihat tenang untuk mengawal amaran awal jurulatih Selangor dan menumpukan perhatian sepenuhnya untuk saingan kedua nanti.

Di shah alam nanti , berita gembira buat penyokong TRW apabila di khabarkan captain marvel, Badri radzi akan di turunkan  setelah berehat akibat sakit mata pada perlawanan tempoh hari. Kehadiran piya cukup member impak di bahagian jentera tengah.

Selangor pula akan beraksi tanpa kelibat nasriq akibat layangan kad merah yang terimanya. Namun bahagian tengah Selangor yang akan di kemudi oleh safiq rahim akan menjadi impak menarik nanti. Kelibat 2 kapten ini akan menjadi tumpuan pada 12.10.2012 .

Jangan lupa temu janji kita pada 12.10.2012 untuk saingan separuh akhir 2 Piala Malaysia 2012.

This entry was posted on 09 October 2012 and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.